Szervezetfejlesztési tanácsadás

Mit tegyen egy közepes méretű (20-300 főt foglalkoztató) cég, ha szervezettsége, vezetési kultúrája még nem ideális? Hogyan lehet ezt javítani a napi rohanásban? Egyszerű a megoldás: alkalmazni kell valakit, aki felhívja a figyelmet arra, ha eltérnek az ideálistól, illetve segít az ideális út kikövezésében.

Ki legyen ez a személy? Ki az, aki mindig tudja, mi a helyes irány? A szkeptikus válasz, hogy talán a Jóisten, de még ez sem biztos. Noha dicsekvésnek tűnik, mégis mi elmondhatjuk, hogy száznál több ügyféllel dolgoztunk együtt. S nemcsak dolgoztunk, nemcsak néztük őket, hanem látni is próbáltunk közben. Az eredmény egy holisztikus szemlélet. Ahol a dolgokat egészben, valamennyi összefüggésével együtt látjuk.

Az alapító cégvezetők, a jó ügyvezetők, elnök-vezérigazgatók mindig erre törekszenek. Vezető tanácsadónk, cégünk alapítója is első számú vezető volt 15 évig. Mégis, a következő 13 évben tanácsadóként sokkal többet tanult meg a szervezésről, vezetésről, helyes és helytelen dolgokról, mint korábban csúcsvezetőként. Nem okosabb ő a mostani csúcsvezetőknél! Ám behozhatatlan előnye, hogy annyi céget látott már belülről, annyi céggel volt alkalma nagy szervezeti, vezetési, termelési és hasonló változásokat véghezvinni, amelyre egy felső vezetőnek egy élet is kevés. S tudását rendszerbe foglalta, könyvekbe öntötte.

A középvállalatok életében rendszeresen merülnek fel szervezetfejlesztési döntések. Ha szeretné, hogy ezek folyamatosan a helyes irányba történjenek, akkor bízzon meg minket, s segíteni fogjuk Önt! Ennek formája egy 4-18 hónapos - havi elszámolású, bármikor felmondható - folyamatos tanácsadói szerződés. Telefonon, e-mailben és személyesen segítjük az ügyfeleinket a szervezési feladatokban. Leggyakrabban olyan cégek alkalmaznak minket, akik már korábban rendbe tetették velünk a cégüket és szeretnék ezt a rendet továbbra is szinten tartani. Ám olyan ügyfeleket is szívesen fogadunk, akik "nem érnek rá" egy nagy átalakításra és fokozatosan kívánják a cégüket rendbe tenni. Munkánk az alábbi elemekből áll össze:

  • Szervezetfejlesztés: szervezeti ábrák, munkaköri leírások, folyamatleírások, ügyvezetői utasítások karbantartása, megírása az egyik feladatunk.
  • Tervezés segítése: kontrolling, vízió, misszió megfogalmazása, stratégiai és éves tervezés, mutatószámok (Balanced Scorecard) munkaszám elszámolási és rezsi büdzsé rendszer, teljesítmény értékelési (KPI) és teljesítménybérezési területen is.
  • Emberismeretünkkel segítjük a HR munkáját és bevált mentor programjainkat is ajánljuk ügyfeleinknek.
  • Viselkedési kalauz könyvünkben foglaltak szerint segítjük a cég munkavállalóit az egymást segítő, kooperatív, hatékony, versenyképes, akár exportot is segítő munkavégzésre.
  • A cég vezetőit - művezetőtől a vezérigazgatóig - segítjük a "Kis- és középvállalati vezetők ABC-je" című könyvünkben leírt vezetési módszertanunk átadásával
  • Termelés, szolgáltatás szervezés japán lean módszerrel (cellásítás, 5S, kanban, just-in-time, kaizen, szupermarketek stb.), normázás, normaidő és kapacitás számítás, gyártáselőkészítés stb.
  • Havonta a szükségleteknek megfelelően, a cég méretétől és a pillanatnyi szükségletektől függően egytől akár 4-7 munkanapig terjedő mennyiségű időt töltünk az ilyen szolgáltatást megrendelő ügyfelünkkel.

Ha szeretne részletesebb ismertetést és a szolgáltatásunk díjtételeire vonatkozó információt kapni, akkor kérem töltse ki az alábbi űrlapot és azonnal küldjük az ismertetőnket PDF elektronikus formátumban.




Az Ön neve: * kötelező mező
Email címe: *
Céglétszám: *

Az űrlap kitöltésével adatai bekerülnek a Lilium Konzultáns Kft. automatizált levél kiküldési rendszerébe. Adatai két adatállományba kerülnek rögzítésre: a jelen tanfolyamra jelentkezők listájába és a cégünknél valamennyi feliratkozót tartalmazó nagy állományba. Ez utóbbiról rendszertelen időközönként küldünk olyan híreket, amelyről úgy gondoljuk, hogy az Ön érdeklődésére is számot tartanak. A listákról akkor tud leiratkozni, ha egy onnan érkező e-mailt küldünk Önnek. Természetesen külön kérésre bármikor, bármelyik listáról töröljük Önt.

Szolgáltatásaink értéke, a szervezettebb, hatékonyabb, termelékenyebb munkavégzés során keletkező, a hosszú távú fejlődést, fenntarthatóságot és folytathatóságot biztosító helyes döntések haszna sokszorosa a díjainknak. Ezen szolgáltatásunk irányára: 3.100,- Ft * átlagos állományi létszám / hó + ÁFA, de min. 155.000,- Ft + ÁFA/hó). Ha érdeklődik, keresse meg Polló László vezető tanácsadót! Levélcím: lpollo (kukac) effectsys (pont) hu vagy telefonon a (70) 562 73 45-ös számot hívja!